Privacyverklaring
Topdomotica verwerkt persoonsgegevens overeenkomstig deze privacyverklaring. Voor verdere informatie, vragen of opmerkingen omtrent ons privacy beleid, kunt u terecht bij Tim Ophalvens op to@velleman.eu .
Verwerkingsdoeleinden
Topdomotica verzamelt en verwerkt de persoonsgegevens van klanten voor klanten- en orderbeheer (o.a. klantenadministratie, opvolgen van bestellingen/leveringen, facturatie, opvolgen van de solvabiliteit, profilering en het verzenden van marketing en gepersonaliseerde reclame).
Overmaken aan derden
Indien dit noodzakelijk is ter verwezenlijking van de vooropgestelde doeleinden, zullen de persoonsgegevens van de klant worden gedeeld met andere vennootschappen binnen de Europese Economische Ruimte die rechtstreeks of onrechtstreeks met Topdomotica verbonden zijn of met enige andere partner van Topdomotica;
Topdomotica garandeert dat deze ontvangers de nodige technische en organisatorische maatregelen zullen nemen ter bescherming van de persoonsgegevens.
Bewaarperiode
De persoonsgegevens verwerkt voor klantenbeheer zullen worden bewaard gedurende de termijn die noodzakelijk is om aan de wettelijke vereisten te voldoen (onder andere op het gebied van boekhouding).
Recht van inzage, verbetering, wissing, beperking, bezwaar en overdraagbaarheid van persoonsgegevens
De klant heeft te allen tijde recht op inzage van zijn persoonsgegevens en kan ze (laten) verbeteren indien ze onjuist of onvolledig zijn, ze laten verwijderen, de verwerking ervan laten beperken en bezwaar te maken tegen de verwerking van hem betreffende persoonsgegevens op basis van artikel 6.1 (f), met inbegrip van profilering op basis van die bepalingen.
Bovendien, heeft de klant het recht om een kopie (in een gestructureerde, gangbare en machinaal leesbare vorm) van zijn persoonsgegevens te bekomen en de persoonsgegevens te laten doorsturen naar een andere vennootschap.
Teneinde bovenvermelde rechten uit te oefenen, wordt de klant gevraagd om:
zelf de instellingen van zijn klantenaccount aan te passen; en/of
een e-mail te verzenden naar het volgende e-mailadres: info@topdomotica.be
Direct marketing
De klant heeft het recht zich kosteloos te verzetten tegen elke verwerking van zijn persoonsgegevens met het oog op direct marketing.
Klacht
De Klant beschikt over het recht om een klacht in te dienen bij de Commissie voor de Bescherming van de Persoonlijke Levenssfeer (Drukpersstraat 35, 1000 Brussel - commission@privacycommission.be).
Verzendings en terugstuurbeleid
Verzendings en terugstuurbeleid
Verzakingsbeding
"De consument heeft het recht aan de verkoper mee te delen dat hij afziet van de aankoop,
zonder betaling van een boete en zonder opgave van motief binnen 14 werkdagen
vanaf de dag die volgt op de levering van het product of het sluiten van de dienstenovereenkomst."
Uw recht om de bestelling terug te sturen binnen 14 dagen na ontvangst.
De Belgische wet op de handelspraktijken en de informatie en de bescherming van de consument van 14 juli 1991, laat de aankoper toe binnen de 14 werkdagen na ontvangst van het product de verkoper te informeren dat hij/zij van het verkoop afziet. De goederen dienen (ongeopend) te volgen binnen een aanvaardbare termijn na deze kennisgeving ( Bijv. 3 werkdagen ).
U zal de verzendingskosten betalen om het product terug te sturen.
Indien het product dat u ontvangt niet het product was dat u bestelde, of indien het beschadigd aankomt, stuurt u het dan terug binnen de 7 dagen die volgen op de ontvangst. Wij zullen uw bestelling terugbetalen en uw verzendingskosten vergoeden bij ontvangst van het door u geretourneerde artikel.
Perluso kan geretourneerde artikelen weigeren of niet terugbetalen wanneer de plastic verpakking geopend werd of wanneer de producten door de klant beschadigd werden.
Indien u een artikel wenst terug te sturen, gelieve volgende richtlijnen te volgen :
- Stuur ons het artikel gefrankeerd terug per gewone post met een kopie van uw factuur (plus eventuele email) en de originele verpakking. Teneinde de terugbetaling te kunnen uitvoeren, gelieve eveneens uw rekeningnummer te vermelden. Bij ontvangst van uw retour maken wij een interne kredietnota en wordt het bedrag zo snel mogelijk teruggestort.
- Het retouradres is Topdomotica, Gasthuisstraat 137, B-9200 Dendermonde.
- U kan ook artikelen aangetekend terugzenden. In geval van terugbetaling worden echter enkel de verzendingskosten van het pak terugbetaald alsof het een gewone verzending aan het geldende posttarief betreft.
- Neem er a.u.b. nota van dat wij uw verzendingskosten enkel terugbetalen indien u niet het artikel ontving dat u bestelde of indien het beschadigd bij u aankwam. Topdomotica kan geretourneerde artikelen weigeren of niet terugbetalen wanneer de plastic verpakking geopend werd of wanneer de producten door de klant beschadigd werden.
- Topdomotica kan niet overgaan tot het ruilen van artikelen. Indien u een ontvangen artikel wil omruilen met een ander dat u op onze site gevonden hebt, maak dan een afzonderlijke bestelling voor het nieuwe artikel en stuur het ongewenste terug binnen de 7 dagen na ontvangst.
Indien het ongewenste artikel nog in bestelling staat, dient u eerst uw bestelling te annuleren, vooraleer over te gaan tot de bestelling van het nieuwe artikel.
Algemene voorwaarden
Algemene voorwaarden
◾Huidige voorwaarden zijn van toepassing op alle leveringen. Iedere bestelling impliceert de aanvaarding van huidige voorwaarden.
◾De goederen worden verzonden op kosten van de koper naar het door de koper aangeduide adres.
◾Indien het produkt onmogelijk geleverd kan worden wordt de overeenkomst van rechtswege ontbonden. De verkoper is verplicht de consument schriftelijk te verwittigen voor het verstrijken van de leveringstermijn voor zover de bestelling plaats heeft binnen de geldigheidstermijn van het aanbod. Bij gedeeltelijke levering zal elke levering als afzonderlijke verkoop worden aanzien.
◾De prijzen vermeld op onze website en tarieven zijn gegarandeerd gedurende één maand vanaf de uitgifte, waarna zij onderhevig kunnen zijn aan wijzigingen. In deze tarieven zijn de verzendingskosten niet inbegrepen.
◾De koper heeft gedurende 7 werkdagen te rekenen vanaf de dag die volgt op die van de levering het recht om de verkoper mede te delen dat hij van de aankoop afziet.
◾De koper is dan verplicht de goederen in de oorspronkelijke verpakking met alle toebehoren en op eigen kosten terug te zenden binnen de termijn van 7 dagen.
◾Klachten of betwistingen dienen binnen de 7 dagen na levering gemeld te worden per aangetekend schrijven op straffe van verval. In geval de klacht gegrond wordt bevonden is de aansprakelijkheid van TOPdomotocia beperkt tot de omruiling van de goederen.
◾In geval van achterstallige betalingen zullen op de openstaande factuurbedragen van rechtswege en zonder dat enige voorafgaandelijke ingebrekestelling noodzakelijk is de interesten aangerekend worden à rato van 1% per maand vanaf de factuurdatum. Bij wanbetaling en indien een aanmaning per gewone brief 14 dagen zonder gevolg is gebleven zal daarenboven een forfaitaire schadevergoeding verschuldigd zijn ten belope van 10% van de openstaande bedragen met een minimum van 50 € en een maximum van 2000 €.
◾Topdomotica bvba blijft eigenaar van alle goederen tot op het ogenblik van volledige betaling.
◾Topdomotica is niet verantwoordelijk voor eventuele schade aangebracht aan de toestellen door het gebruik van de accessoires.
Onlinegeschillenbeslechting:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
CONTACT
Topdomotica BV
Gasthuisstraat 137, 9200 Dendermonde
to@velleman.eu
0032 471 102 694
BTW: BE0805647257
BETALINGSMOGELIJKHEDEN
Betaling per overschrijving